psx-20240710-135148

Telefoon                          036-5317517

Havenmeester  GSM      06-50626922

De Pinguïncup

Nazomerse Zeiluitdaging op het Gooimeer: Doe Mee aan de Pinguïncup!

Hoewel de zomer in oktober langzaam plaatsmaakt voor de herfst en de dagen korter worden, blijft het Gooimeer nog vier weken lang het decor van sportieve actie. De WSV Almere Haven zeilcommissie organiseert namelijk vier zondagen vol zeilwedstrijden tijdens de Pinguïncup. Dit is jouw kans om het zeilseizoen af te sluiten met een reeks uitdagende en spannende races op het water.

Vier Zondagen, Talloze Kansen

Van 29 september tot 20 oktober bieden we je elke zondag de mogelijkheid om je zeilvaardigheden te testen en te genieten van de nazomerse zon. We varen per zondag twee tot drie wedstrijden, met de eerste start om 12:00 uur. Rond 16:00 uur varen we gezamenlijk terug naar de haven of sluiten we de dag af in de gezellige Gooise Schipper. Deze wedstrijden zijn dé kans voor zowel ervaren zeilers als sportieve beginners om samen met andere liefhebbers het Gooimeer nog even te laten bruisen voordat het water zijn winterslaap begint.

Doe Mee en Laat het Gooimeer Golven
Zeilers uit alle havens rondom het Gooimeer zijn van harte uitgenodigd om mee te doen. Of je nu een doorgewinterde zeiler bent die zijn vaardigheden wil tonen, of een actieve familie die samen wil genieten van een sportieve dag op het water, de Pinguïncup biedt voor ieder wat wils.

Inschrijven
Het inschrijfgeld voor deze volledige reeks wedstrijden is slechts 35 euro per boot. Op de laatste zondag, 20 oktober, sluiten we de Pinguïncup af met een prijsuitreiking en een gezellig drankje in de Gooise Schipper. Wie kroont zich dit jaar tot de Keizerspinguïn van het Gooimeer?

Mis deze kans niet om het zeilseizoen in stijl af te sluiten! Schrijf je in en maak deel uit van deze traditie van spannende en goed bezochte nazomerwedstrijden. We zien je graag op het water!

penguin-1385647-1920

Naam: aanvullende-bepalingen-pinguincup-2024  Download